AriBri.reismee.nl

Start

Amsterdam-Seattle-Lynnwood

Vrijdagmiddag op ons gemak naar Van der Valk Hotel Schiphol gereden, lekker gegeten met een paar mooie wijntjes erbij. Een heerlijk relaxed begin van de vakantie.

Dat relaxte gevoel was snel verdwenen toe we zaterdagochtend op Schiphol aankwamen. We waren er om 7.30 en kregen, toen we wilden inchecken, te horen dat de Amerikanen een of andere passengersblock hadden afgekondigd dus er werd niet ingecheckt.

Wachten, wachten, wachten en uiteindelijk begon om een uur of 9.00 uur het inchecken, wij waren ca 9.30 aan de beurt en om 10.00 gingen we de lucht in.

Tijd voor winkelen of een kopje koffie hebben we daardoor niet gehad. Maar het vliegtuig kon elk geval weg, ik hoorde al iets over een transfer naar een hotel maar dat bleek gelukkig niet nodig.

De vlucht ging prima, auto uitzoeken in Seattle was wel een beetje lastig, er stonden zoveel auto’s dat we niet zo snel een keuze konden maken, vorige keer in Houston hadden we de keuze uit….. 1 auto, dat was snel gebeurd! Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een spierwitte Chevrolet Equinox LT.

We hadden het idee om de middag en avond in Seattle door te brengen, maar het was zo druk in de stad, heel veel toeristen er lag ook een cruise schip, de Norwegian Jewel. We zijn lekker doorgereden en zitten nu in Lynnwood, vlakbij het begin van onze route. Seattle doen we aan het einde van de vakantie.

Vanavond hebben we gegeten wij een Koreaans restaurant naast het hotel, heel apart, heel veel en gelukkig ook lekker.

Nu nog even relaxen en morgen onderweg!

Rosa

Wat een gedoe op Schiphol! En pa zonder koffie.. vast wel ingehaald tijdens de vlucht ;)? In ieder geval alles gelukkig goed gekomen. Jammer dat Seattle zo druk was. Maar wat in het vat zit..
Pap, neem je tzt wel een foto van de Space Needle? En van het Sloan and Grey Memorial Hospital (Greys Anatomy), haha.
Xx