AriBri.reismee.nl

Arco <> Ontario

Vanochtend heerlijk ontbeten in een weer echte “Diner”. Helaas vergeten foto’s te maken maar de hoeveelheid was bizar en smaakte voortreffelijk.

Omdat we weer door een groot stuk woestijn moesten eerst maar even getankt voor alle zekerheid en een zak ijs gekocht voor de cooler. We kwamen na ca. 28 mile bij de Craters of the Moon aan waar we wel even een ritje doorheen wilde maken maar om voor die lullige 7 mile nu nog geld te gaan betalen dat ging onze oer Hollandse begrippen net iets te ver. Buiten het betaalde deel, had je nagenoeg precies hetzelfde landschap, diep zwart lavagesteente wat door moedertje aarde naar buiten was gespuwd. Wij vonden het zo interessant dat wij er niet eens een foto van hebben gemaakt.

De rest van deze reisdag was eigenlijk best wel een beetje saai. Onderweg tijdens een rookpauze nog wel even wat landschapfoto’s gemaakt en onderweg zagen we een 1-persoons helikopter staan tanken bij een benzinepomp, helaas reden we te snel om hier een foto van te kunnen maken maar het was wel een raar gezicht.

Omdat we zo’n gigantisch ontbijt hadden gehad hebben we de lunch maar overgeslagen en kwamen omstreeks 14:30 in Ontario aan. (Ontario in Oregon/USA en dus niet in Canada)

Nadat we een kamer hadden geboekt zijn we nog even winkels wezen kijken en daarop aansluitend doken we de schep-Chinees in voor ons avond eten.

Morgen trekken we verder noordwaarts en het weer wordt steeds beter, ze verwachten de komende dagen hier in Ontario de 35 gr. te halen.